צפיפות עצם

צפיפות עצם היא אחת מהתופעות היותר נפוצות שיש כיום בעולם המערבי, יותר ויותר אנשים סובלים מבעיות של צפיפות עצם ומדווחים על איכות חיים ירודה ביותר.

מתברר ממחקרים קליניים רבי שנים שאוכלוסיות שלמות בעולם סובלות מחסכים של המינרלים מגנזיום וסידן. מתברר לצערינו שהמים שאנו שותים מוטפלים, המים בעבר הכילו רמות גבוהות של מגנזיום שאינו מצוי עוד במים שאנו שותים כיום ,מגנזיום וסידן מצוי בתוך הירוקים -שמיר, כוסברה ,פטרוזליה וכו.. שלצערינו מרוססים בחומרי הדברה רבים בנוסף-אותם ירוקים מושקים במי השקיה שכמות המגנזיום בהם גם היא ירודה מאד, התוצאה העגומה היא שגם אם לאדם יש מודעות לאכילה בריאה ואוכל הרבה ירוקים למרבית הצער אינם מכילים כמות גדולה של מגנזיום וסידן מאחר וגם נוצרו חסכים במים וגם האדמה איננה פוריה כפי שהייתה בעבר.

בנוסף-מרבית האנשים חושבים ששימוש במוצרי גבינות וחלב מסייע בידם להגביר את ספיגת מגנזיום וסידן בגופם.

לצערינו טעות גדולה בידם ,מתברר ממחקרים רבים שמוצרי גבינות וחלב גורמים להפך הגמור

לאי ספיגה של מגנזיום וסידן לגופינו -המסקנה העגומה שמרבית אוכלוסיות בעולם חסרות מינרללם אלו.

עובדות חשובות! חוסרים במגנזיום וסידן אחד הסיבות העיקריות להתפתחות דלקות פרקים ,בריחת סידן מהעצם(אוסטופורוזיס),נשירת שיער,ציפורניים שבירות ועוד ועוד.

צפיפות עצם טיפול

צמחי מרפא ידועים מזה אלפי שנים כמרפאים מחלות רבות, אתם מכנים אותם תרופות סבתא שהסבתות שלנו רקחו ומשחו עלינו במקרה של פצעים, לחילופין נתנו לשתות מרקחות ולפעמים אף אדיי חליטות לתוך הריאות שלנו. כך שלרובינו יש ידע קטן על צמחי מרפא. כדי להרחיב את הידע שלכם אנסה בקצרה להבהיר מספר עובדות חשובות מאד. ראשית רוב האנשים לא יודעים שחליטות מצמחי מרפא נספגות % 100 במחזור הדם שלנו ביעילות מרובה.

שרה הצליחה לייצר פורמולות מיוחדות מצמחי מרפא, צמחי המרפא הללו עורבבו בדיוק רב ובמינונים המותאמים לכל מטרה. הם גודלו באדמה המתאימה ובתנאים המתאימים, נקטפו ונאספו בעיתוי הנכון, יובשו ונחתכו בהקפדה. הצמחי המרפא הן מאה אחוז טבעיות,הצמחים ללא קפאין –ללא תאין לא משלשלים ולא חוסמים את התיאבון.

שרה בשום פנים ואופן לא ממליצה להוריד תרופות מרשם ללא התייעצות אם הרופא המטפל.



מאמרים נוספים

דלקות עיניים

   דלקת עיניים  דלקות בעיניים הן דבר לא נעים בכלל, במיוחד כשזה מגיע לנו באמצע החיים ומפריע לנו בעבודה, בקשרים

לכל שאלה השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן